Lördag 6 augusti

På förmiddagen var jag iväg med Ben och min värdmamma och letade present till Haley, för hon fyller 11 på måndag. Efter ett par timmar så var vi klara och åkte hem igen, jag köpte ett camp halsband till henne som hon ville ha och sen en stor rosa blomma att dekorera sitt skåp i skolan med.

Sen mötte jag upp med Megan, Tammy och Nicolle i en vattenpark väldigt nära mitt hus. Det var väldigt kul, jag testade alla vattenrutschkanor och vann vår lilla simtävling vi hade ;) Vi solade och badade i typ tre timmar, det var jätteskönt för det var väldigt varmt ute!

När jag sen kom hem skulle mina värdföräldrar ut och äta middag och gå på bio så jag skulle va hemma med ungarna. Vi åt hemmagjord pizza sen åkte vi och spelade minigolf, det var jätteroliga banor - mycket roligare än jag gjort förut! Vi räknade inte poäng men jag kan nog lugnt säga att jag inte vann iaf :P


Efter vi spelat klart åkte vi hem och bakade kakor i Haleys Easy Bake Oven :P eller ja, det skulle bli kakor men det blev nått annat istället :P de blandade ner massa andra grejer i mixen så den såg inte så himla god ut innan vi bakade dem, inte efter vi bakat de heller för den delen! Men det var faktiskt rätt så gott :P haha! Tro det eller ej ;)



När mina värdföräldrar kom hem sen kom Megan och Tammy och hämtade mig och då åkte vi hem till Megans hus. Vi spelade lite spel och tittade på TV sen gick vi och la oss för vi skulle upp tidigt och gå på beach yoga :)

En väldigt bra lördag hade jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0