Good night!

Idag har jag anmält mig till konståkningsträning som börar den 9 september! Det är bara en gång i veckan och jag vet inte på vilken nivå det är eller så men det ska bli skoj! :D Men aldrig i livet att jag kan vänta till den 9 september! Jag kollade upp deras public skating tider och det är hela den här veckan 8.40-9.50, awesome! Då kan jag gå redan imorgon! :D ÅÅh nu är jag jätteglad! Har saknat isen så otroligt!! Jag har inte åkt på typ 5 MÅNADER! Det är jättelänge! Så imorgon ska jag upp kl halv sju, fixa frukost till ungarna och skicka iväg de till skolan. Sen kan jag ta det lugnt ett tag och sedan åka till ishallen! :D Sen kommer Tammy och hämtar mig 11.15 och då ska vi till Grayslake för våran första college klass! Ser ut att bli en väldigt AWESOME dag imorgon! I CAN'T WAIT! :D

Goodnight my friends! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad kul att du äntligen får känna is under fötterna igen. Spännande med lektionerna, ser fram emot att få höra hur det var. Ta bilder på och i ishallen! KRAM!

2011-08-23 @ 07:24:16
Postat av: SANNA

Hörde om ett stort jordskalv i USA så fick lov att kolla på interfnet direkt så det inte var i chicago. Som tur var var det inte det!! :) Kul att du fått åka skridskor igen :)

2011-08-23 @ 21:53:28
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0