1 månad

Nu har jag varit i USA i en månad! Och här i Highland Park har jag varit i fyra veckor :) Tiden har verkligen gått jättefort! Det känns fortfarannde lite som att jag är på en väldigt lång semester, men jag börjar nog fatta nu att jag ska vara borta i ett helt år. Men nu är det bara 11 månader kvar ;) Känns som att jag redan har sett och gjort en massa! Men jag kommer hinna uppleva mycket mer också!

Jag har varit på Times Square!
Jag har varit på toppen av Rockefeller Center!
Jag har sett Frihetsgudinnan!
Jag har varit i Chicago och sett de flesta turistattraktioner där!
Jag har varit till Six Flags Great America!
Jag har lärt känna flera nya snälla människor och fått underbara vänner!
Jag har lärt mig tvätta!
Jag har dödat massa spindlar och jag har inte dött än!!
Jag har förbättrat mitt lokalsinne! STOLT DÄR! ;)
Har ätit massa ny god mat!
Har ätit massa nytt godis + POPCORN! <3

Det har varit en väldigt bra första månad och jag trivs väldigt bra här! :) Saknar min kära familj där hemma och mina otroligt fina vänner litegrann, men snart ses vi igen :) <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har verkligen hunnit med en hel del på bara en månad. Så skönt att du trivs, men ändå skönt att du längtar efter oss :-) Vi saknar dig också, men ses ju till jul! Kram!

2011-08-19 @ 07:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0